13 Ekim 2012 Cumartesi

MTV: Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri'ne İlk Bakış


Lily Collins: Her ne kadar fantastik bir dünyada geçse de aslında bu hikaye bir gerçekliğe sahip. İkisi bir aradaymış gibi. Fazla duygusal ve karakter özellikleri çok güzel. Kafanızda mükemmel bir imaj yaratıyor, bilgisayar efektleri de inanılmaz olacak fakat asıl olay karakterlerde.

Jamie Campbell Bower: Sabahın üçünde burada dikiliyoruz. Şu anda çok iyi bir ruh halinde değilim ama  gidip pislik birine dönüşmem ve çalışmam lazım.

Kevin Zegers: Film hakkında düşünecek pek zamanım olmadı ki bu da iyi bir şey çünkü bir şeyler yapmak için bu tarz bir projenin üzerine atlarsınız ve eğlenceli olur. Bu benim için kesinlikle yeni bir şey.

Jemima West: Projenin bir parçası olduğum için inanılmaz heyecanlıyım. Bunların hepsi olmuşçasına heyecanlanmaya başladım. Senaryo elime geçtiğinde, onu okuduğumda ve ardından kitapları okumaya başladığımda olduğu gibi. Fakat sonra ne büyük bir şeyin içinde olduğumu fark ettim. Çok şanslıyım.

Robert (Robbie) Sheehan: Toronto civarlarında çekimlere başladık ve nereye gitsek hayranlar bizi bekliyordu. Bilirsiniz işte 10-15 tane genç kız bizi bekliyor oluyordu. Ölümcül Oyuncaklar kitaplarını uzatıp imzalamamı istemeleri ben şok etti. Daha çekimlerin ilk birkaç günündeydik ve o kitap benim değildi. Yani demek istediğim benim o kitap üzerinde hiçbir hakkım ve sorumluluğum yoktu. Yani oldukça garip bir durumdu. Yine de imzaladım. Hatta bazılarına göğüsler bile çizdim.

Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder