6 Şubat 2013 Çarşamba

Jemima West 'Gerardmer Film Festivali'nde Kemikler Şehri'nden Bahsetti!

Jemima West (Isabelle) geçenlerde Fransa'da gerçekleşen Gérardmer Film Festivali*'ne katıldı ve bir röportajında Kemikler Şehri'nden bahsetti.

 
Muhabir: Kemikler Şehri hakkında birşeyler söyleyebilir misiniz?
 
Jemima: Ah, Kemikler Şehri! Biliyor musunuz bilmiyorum ama Cassandra Clare tarafından yazılan serinin ilk kitabı filme uyarlanıyor. Seri şimdilik 5 kitaptan oluşuyor ama yakında 6. kitap da çıkacak. Ve bu seri gerçekten ilginç çünkü tüm hikaye var olan dünyamızda, New York'ta geçiyor. Ama aynı zamanda bu dünyaya karşı paralel bir dünya daha var; orada melekler, iblisler ve vampirler yaşıyor. Tüm bunlar hepsi iç içe. Buna hayranım; bir ayağınız gerçek dünyada öbürü ise hayali bir dünyada.
 
Muhabir: Peki sen melek misin yoksa iblis mi?
 
Jemima: Aslında melek. Ben bir Gölge Avcısı'nı canlandırıyorum ve onlar yarı insan yarı melekler. Karakter için esmerleştim ve çekimler boyunca bir sürü siyah deri kostüm giydim. Yani tam bir melek oldum... Ama herkesin hayalindeki gibi sarışın bir melek değil.
 
 Çeviri: Görkem D.
Kaynak: tmisource
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder