3 Mart 2013 Pazar

Yeni Kemikler Şehri Kamera Arkası Görüntüleri ve Godfrey Gao Röportajı

*Güncelleme: Videodan diyaloglar ekledi. 


Overdrive Movies Feature
Get More:
Movie Trailers, Movies Blog

"Çok soğuktu," diyor Godfrey gülerek. "İlk başlarda 'Tamam, parti köşkün içinde olacak ve bir sürü ışık ve mum olacak tıpkı daha önce gördüğün gibi,' diye düşünmüştüm. Fakat tam tersine dışarıdaydı ve 11 derecelik havada herkesin gözü önünde baksırımla dolaşmam gerekiyordu... bacaklarım harikadır bu arada. Herşey bir yana sizin de gördüğünüz üzere Magnus Bane'i oynamak gerçekten çok eğlenceliydi."

Fakat soğuk hava Gao'yu pek endişelendirmemiş. Josh Horowitz'e hayranların favori karakterini canlandırmanın, ona hayat vermenin önemini çok iyi anladığını belirtiyor.

"Çok büyük bir baskı hissediyorum çünkü pek çok hayran var ve hepsi Magnus Bane'i çok seviyor. Ben de çok seviyorum. Bu yüzden cool görünüşlü bir Magnus Bane yaratmak ve abartılı, renkli yanını da yansıtmak istedim. Filmi izlediklerinde partileyen Magnus Bane'le umuyorum çok eğlenecekler. "

Bu İblis Efendisi'ne doyamanlar için Cassandra Clare senaryoya, kitapta olmayan yeni Magnus Bane sahneleri ekledi.

Gao bu bonus sahneler için:  "Gerçekten çok hoş," diyor.

"Yaşadığım bu macera muhteşemdi. Herkese çok teşekkürler... Bu benim ilk İngilizce röportajım. Aslında şu anda biraz endişeliyim. Mandarin dili dışında daha önce hiç İngilizce röportaj vermedim."

Çeviri: elwiens

Videoda geçen diyaloglar;

Magnus: Vay vay, burada kimler varmış!

Jace: Magnus Bane,konuşmamız gerek.


Magnus: Ne? Benden bu kadar çabuk mu ayrılıyorsun? Daha yeni tanıştık!

Magnus: Tamam tamam Gölge Avcıları, kalmanıza izin veriyorum. Ama sadece yakışıklı için.

Jace: Teşekkürler.

Magnus: Ondan bahsediyordum (Alec'i gösterir),mavi gözlü olan... Ve Clary için. Clary benimle gel. Ve siz çocuklar, misafirlerimi öldürmemeye çalışın.
Çeviri: Foreveryoung
MTV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder