9 Mart 2013 Cumartesi

Cassandra Clare'in Günlüğü: Sette 2. Gün

Kemikler Şehri Setinde 2. Gün: Salı

Yapım ekibi bir ulaştırma departmanına sahip, yani bu demek oluyor ki herkes gitmek istediği yere özel araçlarla bırakılıyor. Benim şoförümün adı Gus ve pek çok ünlüye sürücülük yapmış. Bana o kadar korkunç hikayeler anlattı ki donup kaldım. Fakat bizim oyuncu ekibimizin ne kadar kibar olduğu konusunda da beni ikna etti.

Çekilen bütün görüntüleri izleyebilceğiniz monitörlerle dolu bir yer olan Video Odası'nda takıldım. O sırada Jamie [Campbell Bower] ve Lily [Collins], Madame Dorothea'ya hayat veren CCH Pounder ile çekim yapıyordu.

Jace ve Melek Bıçağı

Yönetmen yardımcısı bana seti gezdirdi. Kemikler Şehri'ni baştan sona sıfırdan inşa etmişler, her kemik bir diğeriden farklı. Orada yaşmak istiyorum. Yardımcı  bana Kemikler Şehri'nin içine giripte ortaya bağırdığında sesinin bir mikrofondan çıkar gibi duyulduğunu gösterdi. Hiçbir teknoloji ya da elektirik yok sadece akustik. Harald [Zwart] bana susmamı söyleyene kadar bağırdım. Meleklerin hepsini çok sevdim, onlardan her yerde var. Ben ve Mundie Moms'dan Katie onlardan birinin önünde poz verdik:

Cassandra ve Mundie Moms'tan Katie

Sette en beğendiğim yer kütüphane oldu. Her zaman sahip olmak istediğim kütüphanenin ta kendisi, belki bir iki tane fazla kılıç var o kadar. Kitapta yer alan İblis olayları daha da aydınlatılmış. Belki bunları filme eklemeyecekler ama ben bu detayları çok sevdim.

Robbie ve Cassandra

Nihayet kucaklaşma üstadı Robbie [Robert Sheehan] ile tanıştım. O'na Simon'ın "açıkça görünüyor ki kötü kararlar veriyorum" tişörtünü verdim. Bana "Kötü kararlar verdiğim doğru aslında ama bunu bu kadar açık ettiğimi fark etmemiştim," diyor. En sonunda Sideburns Guy* ile de tanıştım. İşte şimdi oldu!

"Açıkça görünüyor ki kötü kararlar veriyorum."

*Sideburns Guy, garip favorileri olduğu için bu lakabı alan ve set ziyaretlerinde hayranlara çok içten davranıp yardımcı olduğu için fazlasıyla sevilen bir görevli.

Cassandra Clare'in Günlüğü: Sette İlk Gün

Çeviri: elwiens
Teen.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder