20 Mart 2013 Çarşamba

MTV'den Yeni Kemikler Şehri Kamera Arkası Görüntüleri ve Röportajlar


Lily Collins: Bu hikayeyi ve Clary'i seviyorum. Çünkü Clary, güçlerinin olduğunu sonradan öğrenen normal bir genç kız. İşin duygusu da tam burada. Bu sadece teknoloji dünyası değil, bu sadece bir kitabın filme dönüştürülmesi değil. Asıl mesele estetik olmanın yanısıra daha çok duygusal ve karakter odaklı bir film olması.

Cassandra Clare: Bence Lily fiziksel olarak, Clary'e inanılmaz derecede benziyor.

Robert Sheehan: Lily anı yaşayan muhteşem bir yıldız, mükemmel bir aktör ve aynı zamanda profesyonel. Duygusal ve dramatik sahneler için böyle birinin olması gerçekten çok iyi. Yani, herşeyden önce, filmi bir insan hikayesi gibi kılan da bu. Eğer bir insan hikayesi olmasaydı, film empati kurulabilir veya ilgi çekici olmazdı.

Jamie Campbell Bower: Lily'i bir şey yaparken izlemek, gerçekten harika. Lily'le bir sahnem vardı, o rolünü yaparken, ben ona bakıp dalıyor ve ardından da ''Tanrım, sen harikasın. Bekle biraz! Aslında şu an bir şey söylemem gerekiyordu. Lanet Olsun! Bu tam burada söylemem gereken bir replik vardı!'' şeklinde oluyorum. Yani onu izlerken repliklerimi unutuyorum.

Lily Collins: Seriyi ve Clary'i çok seviyorum. Bu film için hazırım. Aslında Gölge Avcısı fikrini sadece bu filmde tattığım için, Gölge Avcısı olmaya daha da çok hazırım.

Çeviri: Foreveryoung
Kaynak: MTV 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder