11 Nisan 2013 Perşembe

'Kemikler Şehri' EW'nin 'Yaz Filmleri' Sayısında (Röportaj & Filmden Yeni Bir Resim)

Orijinal boyutu için üzerine tıklayın.

Projeye dahil olmadan önce de kitapların hayranı olan Lily Collins şunları söylüyor: 

"Clary'yi tanımam gerektiğini düşündüm ve tanıdıktan sonra da onu kendime çok yakın hissettim üstelik bunlar olduğunda onu oynayacağımı henüz bilmiyordum."

"Umarım Clary'i hakkını vererek canlandırmışımdır. Çünkü bende onun hayranlarından biriyim ve kitap kahramanları hakkında benim de büyük beklentilerim vardır."

Jace'i "dev bir puzzle" olarak nitelendiren Jamie Campbell Bower ise şunları söylüyor:

(Jace'i canlandırmanın zorluğu hakkında) "Sanki elinize bir İncil verilmiş gibi. İçinde bir de harita olsaydı çok daha kolay olurdu."

(Jace için seçilişine dair yapılan negatif yorumlar üzerine) "Şöyle bir oturup neden bu rolü canlandırdığım üzerine düşündüm. Cevap; çünkü karakteri çok sevdim."

Cassandare Clare, Jamie'nin role seçilmesi üzerine yapılan negatif yorumlar ve bunun neden kötü bir şey olmadığı hakkında konuşuyor:

"Role seçilen isimler konusunda verilen büyük reaksiyonların kıymetini biliyorum çünkü bu demek oluyor ki durumu umursayan pek çok insan var. Jamie'yi Jace'i canlandırırken gördüm ve bence o mükemmel."

Çeviri: elwiens
EntertainmentWeekly | TMISource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder