29 Haziran 2013 Cumartesi

'Kemikler Şehri' Yönetmeni ve Oyuncuları Filmde Giydikleri Deri Kostümler Hakkında Konuşuyor


Harald Zwart: Deriyi kostümlerde farklı şekilde nasıl kullanabilirdik? Daha öncekilerden farklı, uçuk şeylere benzemeyecek şekilde... Araştırdık ve bulduk.

Lily Collins: Çok seksi ve uçlarda kıyafetler. Kostüm gibi değiller. Daha çok tarz kıyafetler gibi.

Kevin Zegers: Sabahları o derilerin içine girmek tam bir işkenceydi.

Jamie C. Bower: Tam üç saatimizi alıyordu. Son zamanlarda bu süreyi 2,5 saate indirmiştik. Bazen onlarla uyuyordum. Sabah duş bile almıyordum. Onlarla dolaşıyordum ki ertesi gün onlarla sete gidebileyim. En azından iki saatimi boşa harcamıyordum.

Godfrey Gao: Ben göz kalemi, göz farı, oje ve ışıltılı, gerçekten ışıltılı ruj kullandım ve sanırım yanaklarıma biraz allık kullanacağım.

***Çeviriler röportajın tamamı değil.

Çeviri: elwiens
MTV | TMISource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder