24 Haziran 2013 Pazartesi

Lily Collins Hayran Beklentilerinden Bahsediyor

Lily, karakterine olan sevgisinden ve Harald'ın sinematik vizyonundan bahsediyor;

Şimdiden ikinci film için yeşil ışık yakıldı ve bu çok heyecan verici, yani seri için hazırlıklara başladık. Hikayelere inanıyorum, Clary'e inanıyorum, hayal dünyasını çok seviyorum, oynamayı da. Bu kitapların gerçekliğini ve Harald’ın filmin altyapısına da gerçeklik ekleyerek onu hayal dünyasından kurtarmasını seviyorum.

 Lily Collins Ölümcül Oyuncaklar hayranlarının çokluğundan ve beklentilerinden şu şekilde söz ediyor;

Serinin pek çok, pek çok hayranı var ve bu bir lütuf. Çünkü, hazır olan bir izleyici kitlesine sahipsiniz. Tabii ki fazladan beklentileri var. Ama günün sonunda, hepsi çok destekleyiciydiler, ve şu ana kadar hep olumluydular. Bu yüzden ben de iyi bir sonuç alacağımız konusunda olumlu düşünüyorum ve filmle çok gurur duyuyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder