17 Temmuz 2013 Çarşamba

Lily Collins: “Saçım Yeteri Kadar Kırmızı!”


Lily Collins “Ölümcül Oyuncaklar” hayranlarının saçının karakteri “Clary Fray” için yeteri kadar kırmızı olmadığı konusundaki şikayetlerinden bıktı.

Ölümcül Oyuncaklar, görünüşte sıradan bir Brooklynli olan Clary Fray’in şeytanlar ve mühürlerle kaplı avcılar olan Gölge Avcıları arasında kalmasını konu alıyor.

Çok sevilen bir seriyi büyük ekrana taşımak göründüğü kadar kolay değil. Karakterin saç rengi bile oyuncuların ve hayranların uykularının kaçmasına sebep olabiliyor. Yazar Cassandra Clare Kemikler Şehri setine adımını attığında, oyuncu Lily Collins konuyu açtı:
''Herkes bloglarında ‘Saçın yeteri kadar kırmızı değil!’ demiş ve bende kendi kendime 'Öncellikle, beni Toronto'da gölgeli sokaklarda yürürken görüyorsunuz, daha koyu ama televizyondaki ışıklandırma ile birlikte...' dedim.'' diyor Collins. "Ama Cassandra Clare'e kırmızı saçı sorduğumda bana 'Şey, hiçbir zaman tam olarak nasıl bir kırmızı olduğunu belirtmedim; bunu yapan hayranlar.' dedi ve benim omzumdaki yükü biraz hafifletti. Ona 'Onların bahsettiği kırmızı saç hakkında bir şeyi mi atladım?' dediğimde ise bana 'Hayır, sen yaptığın şeyi yapmaya devam et. Her zaman birilerinin söyleyecek şeyleri olacak, ama sen bir nedenden ötürü seçildin.' dedi. Ayrıca onun tüm oyunculara inancı var. Yani en önemli olan şey de bu aslında.
Rolü almadan çok önce serinin bir hayranı olan Collins'in bunu bilmesi gerekirdi. Sorunlu genç Clary hakkında en sevdiği şey, birbirlerine benzemeleri: ''Annesine çok yakın ve tüm bu hikaye onun annesini bulmaya çalışması hakkında, ve onu geri almak için her şeyi yapabilir. Ben de kendi anneme çok yakınım, bu yüzden Clary’nin yaptıklarının aynısını yapardım.''
Çeviri: LilyCollinsTR
Kaynak: TMISource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder