23 Ağustos 2013 Cuma

'Kemikler Şehri' Apple Store Etkinliğinden Notlar (19 Ağustos)


Robert, Ölümcül Oyuncaklar Amerika turu ve prömiyerlere yaşadığı çılgınlıklar hakkında: "Tur sırasında yaşadığımız coşku çılgıncaydı. Nereye gidersek gidelim muhteşem bir kalabalıkla karşılaştık."

Robert, canlandırdığı karakterin insanlara oldukça 'normal' biri olarak yansıtılışı üzerine: "Dehşetin ortasındaki grubun gerisinde kalan normal birini canlandırmak her zaman çok keyif vericiydi. Benim karakterimin en büyük silahı zekası. Bütün o çılgınlığı tersine döndürüyor. Geride durup alaycı yorumlar yapan biri gibi. Simon'ın o yanını canlandırmayı çok sevdiğim bir şeydi."

Jamie, Jace rolüne seçildiğinde yapılan negatif yorumlar hakkında: "Asıl gerçek artık benimle idare etmek zorunda oluşunuz (gülüyorlar). Herkes çok destek verdi. Fragman yayınlandıktan sonra iyi yorumlar dışında hiç bir şey duymadım. Hatta benim içi bir kitap bile hazırlamışlar (Mundie Moms ve Fangirlish'in hazırladığı 'JamieIsOurJace/JamieBizimJace'imiz' kitabından bahsediyor), gördüğümde çok duygulandım." 

Jamie filmde gey bir karakter olmasının öneminden bahsediyor: "Bu konu hakkında çokça soru alıyorum. Öyle ya da böyle cinsiyet ve cinsiyet tercihleri günümüzün tartışma konusu olmamalı. Bizler insan olduğumuzu anlayacak kadar akıllı ve çirkiniz. Hikayemizde aşk üçgeni, dörtgeni, pentagramı, her ne derseniz işte, ona yer veriyoruz. Hepimiz birbirimizi seviyoruz ve bence bu harika bir şey."

Lily, Ölümcül Oyuncaklar'ın sadece bir aşk hikayesi olmadığını söylüyor: "Sanırım bizi diğer seri filmlerden ayıran özellik de bu. En azından kıyaslandığımız filmler sadece salt romantik ya da fantastik filmler değiller. Tabii ki romantizm de var ama Clary'nin hayatındaki erkekler ona meydan okumuyorlar. Clary kendini asla bir kurban konumuna sokmuyor. Kendine savunmasız, güçlü ve aşık olma izni veriyor ama aslında aklında tek bir şey var: annesini bulmak. Ve ona ilerleme gücü veren de bu. Clary yerlerde yuvarlanıp ağlayarak beklemiyor. Bu öyküdeki aşk tabii ki önemli ama sadece ondan ibaret değil. Yani bu film sadece kızlara hitap etmiyor."

Harald, filmdeki favori sahnesi hakkında konuşuyor: "Simon'ın Clary'ye aşkını itiraf ettiği sahne favorim. Beni gerçekten çok duygulandırdı. Robert o sahneyi tek tekrarda oynadı ve filmde de bunu kullandık. O sahnede muhteşemdi."

Jamie ve Robert'ın filmde görünen pek çok üstsüz sahnesinden bahsedildiğinde kızların çığlık atması hakkında Robert: "İlk romantik sahnede üstümü çıkarmak istedim ama bana izin vermediler."

Jamie: "Aslında benim kostümlerimden biri parçalara ayrıldı ve bizde onu bir kutuya koyduk. İsterseniz satın alabilirsiniz böylece ben de Küller Şehri'nde üstsüz dolaşırım."

Etkinlikten resimlere ulaşmak için tıklayın.

Çeviri: elwiens
Fangirlish

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder