21 Ağustos 2013 Çarşamba

Lily Collins'in Glamour İngiltere Twitter Söyleşisi

Lily Collins, geçtiğimiz Pazartesi günü Glamour İngiltere'nin ofisine konuk oldu ve derginin Twitter hesabında fanların sorularına cevap verdi:

Kemikler Şehri çekimlerindeki en komik anın hangisiydi?
Sabahın 3'ünden sonra olan her şey komikti.

Bu sonbaharın moda trendleri arasında en sevdiğin şey ne?
Kırmızıya yakın pembe tonları ve bol kabanlar.

Clary'i canlandırken öğrendiğin en önemli şey neydi?
En zayıf anlarınızda bile gücünüzü keşfetmenin önemi.

Jennifer Lawrence gibi yıldız bir oyuncudan neler öğrendin?
Ne kadar ünlü olursan ol gerçek benliğini yitirmemeyi.

Birlikte çalışmayı çok istediğin bir oyuncu var mı?
Ah evet! Melry Streep, en büyük hayalim o.

Clary'le bir gün geçirebilseydin neler yapardın?
Ücra yerlerde çok hoş bir sanat sergisi bulana kadar New York sokaklarında aylak aylak dolanırdık.

Filmde en favori sahnen hangisi?
Sera sahnesi! *çığlıklar* Bu onların (Clary ve Jace) romantizmlerinin doruk noktası.

Şöhretle nasıl baş ediyorsun?
Normal zamanlarda nasıl yaşıyorsam o şekilde hayatımı yaşamaya devam ediyorum. Bu tarz bir ilgi için hazırlık yapmadım.

Oyunculuk dışındaki diğer hobilerin nelerdir?
Siyah-beyaz fotoğraflar çekmek, pasta türü şeyler pişirmek ve antika dükkanlarında alışveriş yapmak. 

Cassandra Clare ve oyuncu ekibiyle birlikte olmak nasıldı?
Cassie'nin sette olması büyük bir ayrıcalıktı ve hepimiz bir aile gibiydik.

Bir kız olarak nelere ilgi duyarsın?
Fantastik ve sihirli şeylere takıntım var. Ben maceraperest biriyim.

Eğer bir Aşağı Dünyalı olsaydın ne olurdun?
Kesin peri olurdum. Saçlarımda çiçekler ve kanatlarımla.

Bu yıl başına gelen en önemli olay neydi?
Sanırım bu film için yaşadığım bütün o heyecan diyebilirim. Gurur vericiydi.

Moda konusunda kimlerden ilham alıyorsun?
Audrey Hepburn, Keira Knightley, Natalie Portman ve annem.

İnsanlar Ölümcül Oyuncaklar'a kafayı takmış durumda, senin böyle bir takıntın var mı?
Harry Potter ve ayakkabılar! Filmlerde Hermione'yi canlandırmayı çok isterdim ama Emma'nın (Watson) bu işi çok iyi başardığını düşünüyorum.

Çekimler sırasında hiç doğaçlama yaptın mı?
Jamie'nin alaycı olduğu sahnelerde o ve ben bolca doğaçlama yaptık.

Eğer Ölümcül Oyuncaklar'dan herhangi bir karakterle tanışma şansın olsaydı bu kim olurdu?
Magnus, o muhteşem biri!

Artık kitapları okuduğunda kendini Clary ve oyuncu arkadaşlarını da diğer karakterler olarak kafanda canlandırabiliyor musun?
Bu noktada evet ve ayrıca insanların kitapları okurken karakterler konusunda biraz da kendi hayal güçlerini konuşturmasını umuyorum.

En korkutucu dövüş sahnesi hangisiydi?
Vampirlerin olduğu sahne. O topuklularla koşmak bile yetti bana!

Setteki en komik isim kimdi?
Jamie ve Kevin arasında gidip geliyorum.

Şu sıralar en sevdiğin müzik grubu hangisi?
Katy Perry ve Mumford and Sons'ı çok seviyorum, ah bir de One Direction'ı!

Altı kitabın hepsini film yapacak mısınız?
Clary'i canlandırabildiğim kadar canlandırmaktan gurur duyarım ama şimdilik sadece ikinci bir filmin çekileceği kesin.

Clary'nin en sevdiğin kıyafeti neydi?
Her ne kadar sinir bozucu olsa da o kısa elbise ve botlar. Kendimi kanıtlama şansım oldu.

En sevdiğin aktör/aktris kimdir?
Meryl Streep.

Eskiden dergilere yazı yazıyormuşsun tekrar bu işe dönmeyi düşünüyor musun?
Çok isterdim. Gazetecilik her zaman çok sevdiğim bir işti.

Clary için seçmelere katıldığında hangi sahneyi oynadın?
Seçmelere katılmadım, fakat bu durum Jace seçmeleri için beni daha da korkuttu.

Sette çok fazla erkek olması senin için zor muydu?
Hayır, beylerle çalışmayı her zaman sevmişimdir.

Küller Şehri'nde çekmeyi heyecanla beklediğin bir sahne var mı?
Detay veremem ama Clary'nin daha fazla aksiyon sahneslerinde yer alması için sabırsızlanıyorum.

Herhangi bir süper güce sahip olma şansın olsaydı hangisini seçerdin?
Bir yerden bir yere ışınlanabilmeyi isterdim.
 
imagebam.com imagebam.com

Çeviri: elwiens
LilyDaily | TheMortalInstrumentsFan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder