19 Ağustos 2013 Pazartesi

Lily Collins'in Ölümcül Oyuncaklar Röportajı Hürriyet Kelebek'te

Amansız Savaşçı CLARY

Lily Collins, "Ölümcül Oyuncaklar" adlı kitap serisinin ilk filmi "Kemikler Şehri"nde başrolü üstlendi. Genç oyuncunun yarı melek-yarı insan savaşçı bir aileden gelen  ve özel güçlerini yeni keşfeden Clary Fray'i canlandırdığı film, 30 Ağutos'ta sinemalarda.

Clary rolüne nasıl hazırlandın?

-Kitabı yeniden okudum ve onunla ilgili araştırmalar yaptım. Yazar Cassandra Clare ile de konuştum. Ama Clary'nin zihniyetini asıl provalar sırasında anladım...

Filmdeki karakterlerin kostümleri biraz farklı. Sen Clary'nin kıyafetlerini nasıl buldun?
-Harika! Clary genelde boyfriend jean'ler, Combat botlar ve deri ceketler giyerken, aksiyon başladığında üzerinde dar deri pantolon ve çok küçük olduğu için tişört sayılabilecek bir elbise oluyor. Tabii bir de 12 santimlik botları var. Çekimlerden önce kostümümü giyerek hiç antreman yapmamıştı. Ve birden bize, sabahın 04.0'ünde kendimi o kıyafetin içinde koşarken, merdiven çıkarken, emeklerken buldum. Ama buna değdi, çünkü amansız savaşçı bir karakteri canlandırmaya bayıldım!

"Ölümcül Oyuncaklar" serisinin hayranıymışsın. En sevdiğin kitap hangisi?
-İlki. Çünkü Clary'nin normal bir yaşam sürerken başka bir dünyada yeri olan bir kıza dönüşümünü gösteriyor.

EĞER İNANIRSANIZ, ZAFER KAZANIRSINIZ

Önümüzdeki eylül ayında serinin ikinci filmini çekeceksiniz. Kendini daha ne kadar bu yapımda görüyorsun?
-İnsanlar beni Clary olarak kabul ettiği sürece... Bir kitap serinin filmini yapmak bu yüzden zor, ilk başta tek şansınız olduğunu düşünüyorsunuz. Devamının olmasını umuyorsunuz ama her şey çok kısa sürede oluyor.

Bu filmin seyirciye vermek istediği mesaj ne?
-
Eğer kendinizi verirseniz, sandığınızdan daha büyük şeyler yapabilirsiniz... Başlarda Clary de hiç bilmediği bir gücünün olmasını kabullenemiyor. Çıkması gereken bir yolculuk olduğunu kabullenmek istemiyor. Ama yol boyunca kendisi hakkında pek çok şey öğreniyor... Eğer inanırsanız, zafer kazanabilir ve düşündüğünüzden daha fazlasını yapabilirsiniz.

BİRAZ GİZEMLİ OLMAK GEREK

Hayranların neden Twitter'da olmadığını öğrenmek istiyor...
-
Sosyal medyada iyi değilim. Son zamanlarda çok meşgulum. Boş zamanlarımı da ailem ve arkadaşlarımla geçirmek istiyorum. Bir de ben eski Hollywood havasını seviyorum, biraz gizemli olmak gerek. Tabii bu, cana yakın olmak istemediğim anlamına gelmiyor. Hayranlarıma çok minnettarım ama koruyabildiğim kadarını korumayı istiyorum.

Gazetenin Taraması;
imagebam.com
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder