1 Ağustos 2013 Perşembe

Lily Collins'in Seventeen Röportajı

Clary’i Oynamak İçin Lily Nasıl Hazırlandı

“[Çekimden önce] ilk kitabı tekrardan okudum. Kitapla ilgili kesinlikle araştırmamı yaptım. Cassandra Clare [Yazar] ile kitap hakkında konuştum, ama asıl provalarda Clary’nin zihniyetini anladım. Bu daha çok sette olmakla, anı yaşamakla ve bana gelecekleri görmekle alakalıydı.”

Setteki İlk Gününün Nasıl Olduğu Hakkında

“İlk gün, herkes aşırı derecede gergindi, ama aynı zamanda çok heyecanlı. Çekimlere Clary’nin normal dünyasından başladık, yani ilk birkaç gün çok zorlu değildi. İlk günün ilk çekimi efsaneviydi. Clary’i filmde ilk gördüğünüz sahne.”

Çekmeyi En Çok Sevdiği Sahne

“Sera sahnesini çekmek çok eğlenceliydi çünkü herkesin beklediği efsanevi bir sahneydi ve o harika seranın içindeydi. Set göz kamaştırıcıydı. Tıpkı kitapta okuduğunuz gibiydi. Ama dövüş sahnelerindeki tüm o aksiyonda çok eğlenceliydi çünkü onlar için çok sıkı çalıştık!”

Çekimi En Zor Olan Sahne

“100 dublörün bize saldıran vampirleri canlandırdığı bir sahne vardı. Bende dahil olmak üzere 5 ana karakter tüm o çılgınca hareketleri yapıyorduk. Çok fazla koreografi gerekti, her yerde kir uçuşuyordu, ve tabaklar atılıyordu. Yaralanmak için çok fazla ihtimal vardı, ama her şey koreografi edildiği için, işe yaradı.”

Çekimi En Komik Olan Sahne

“Her sahneyi komik yaptık, gerginken bile! Genellikle aksiyon sahneleri hakkında şakalar yaptık –genellikle en zorlu olan sahneler- ve hepsi komik bir şekilde sonlandı çünkü biri ya bir şeyi yanlış yaptı ya da kıkırdadı.”

Sette Onu En Çok Şaşırtan Kişi

Sanırım beni en çok Jonathan Rhys Meyers [ Valentine’ı canlandırıyor] şaşırttı. Rolüne kendini çok adamıştı, ve ben onun Valentine olarak bu kadar mükemmel ve etkileyici olacağını fark etmemiştim. Filmde karakteri kötü ve Jonathan onun korkutucu olmasını bile etkileyici bir şekilde hayata getiriyor. Aynı zamanda hem ürkütücü hem de çok gerçekçiydi!”

Jamie Campbell Bower Hakkındaki İlk İzlenimi

“[Anında] Onun Jace olarak mükemmel olduğunu düşündüm. Aynı zamanda hem komik, öz güvenli esprili olurken aynı zamanda savunmasız bir yanını gösteriyor ve hassas olmaktan korkmuyor, Jamie bunun en iyi karışımı. Bence bu erkeklerin iki taraflarını da göstermeye itecek. Jamie aşırı derece yetenekli ve girdiği odayı aydınlatıyor.”

Setteki En Komik Kişi

“Kevin Zegers [Alec’i oynuyor” çok komik. Sürekli herkesi kahkahalara boğuyor. Espri yaparken ifadesiz olabiliyor ve aksanları da çok iyi!”

Lily’nin Filmdeki Favori Repliği

 “Clary’nin ‘Ben sıradan değilim’ demesini seviyorum. Normal olmadığını söylediği ilk an o an, ve bunu kabul edip benimsiyor. Bunu söylerken ki inadını seviyorum. Onun olgunlaştığını gösteriyor.”

İnsanların Filmden Ne Öğrenmelerini Umduğu Hakkında

 “Eğer aklınızı verirseniz, kendinizden daha büyük şeyler yapabilirsiniz. Başlarda, Clary hiçbir şey bilmediği bir şey hakkında gücünün olmasını kabullenmek istemedi. Gitmesi gereken bir yolculuğu olduğunu kabullenmek istemedi, ama yol boyunca kendi hakkında pek çok şey öğreniyor. Zafer kazanabilir ve düşündüğünüzden daha fazlasını yapabilirsiniz.”

Çekimler esnasında gerçekleştiriken röportajda ise aksiyon sahnelerinin zorluğundan bahsediyor: 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder