28 Ağustos 2013 Çarşamba

Lily Collins'in SugarScape Twitter Söyleşisi

Lily Collins'in 19 Ağustos'ta 'Kemikler Şehri'nin İngiltere tanıtımları kapsamında @sugarscape'in Twitter hesabı üzerinden fanlarla bir söyleşi gerçekleştirdi:

Sadece bir günlüğüne Ölümcül Oyuncaklar karakterlerinden biri olma şansın olsa, kim olurdun ve o günü nasıl geçirirdin?

Lily: Magnus olurdum ve çılgın bir parti verip, asla uyumazdım!

Tüm hayatında tek bir anını değiştirme şansın olsaydı, bu ne olurdu?

Lily: Hiçbir şeyi değiştirmezdim, her şeyin bir sebebi olduğuna inanıyorum çünkü.

Clary'yi herhangi bir konuda kıskanıyor musun?

Lily: Her şey için yeni mühürler oluşturma yeteneğini. Daha fazla uyku için bir mühür isterdim!

Şu aralar favori tarzın hangisi?

Lily: Yumuşak malzemeden yapılmış katmanlı deriler: "Rocker Etheral."

Kemikler Şehri setindeki en komik kişi kimdi?

Lily: Zegers ve Bower arasında yazı tura atmalıyım.

Harry Potter'ı sever misin?

Lily: Kim sevmez ki? Ben sonsuza kadar ona takıntılı kalacağım.

En çok ne olmak isterdin... Bir Gölge Avcısı, kurtadam, vampir veya bir büyücü?

Lily: Kesinlikle Gölge Avcısı. Diğerlerinin deri giyme şansı olmuyor.

Setten bir şey alabildin mi?

Lily: Evet! Doc Martens'ım ve ilk kıyafetlerimden biri olan yırtık bir deri ceket.

Eğer dünyanın herhangi bir yerine gidebilseydin, nereye gitmek isterdin?

Lily: Her zaman Tayland'daki ağaç evlerde oturmak ve Çin Seddi'ne gitmek istemişimdir.

Melek Kılıcı mı Vampir Tabancası mı?

Lily: Henüz Melek Kılıcı'nı kullanmadım ama kullanmak için sabırsızlanıyorum.

Hangi ölmüş veya yaşayan ünlüyle bir gün geçirmek isterdin?

Lily: Ben Audrey Hepburn ile bir gün geçirmek isterdim. Çünkü o, anlatılacak en iyi hikayelere sahip.

Jamie C. Bower'ın söyleşisi için tıklayın.

Çeviri: Görkem D.
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder