20 Ağustos 2013 Salı

Lily Collins'in Teen.Com Röportajı (Ağustos 2013)

Teen: Geçen sefer Seventeen’in kapak kızıyken bir aşk tavsiyesi vermiştin. (“Her şeye açık olun.”) Buna ekleyecek bir şeyin var mı?

Lily Collins: Bir başkasına göz kulak olmak için önce kendinize göz kulak olabilmeniz için çok güçlü olmanız gerekiyor. Bence birinden birçok şey öğrenebilirsiniz, ama günün sonunda, kendinizi bir başkasına verebilmek için olduğunuz kişiden dolayı rahat hissedebilmeniz gerek. Bunu bir insanda bulabilirsiniz – farklı insanlardan kendiniz hakkında farklı şeyler öğrenebilirsiniz – ve hayatınıza giren insanlar sizin onlardan bir şeyler öğrenmeniz ya da onlarla birlikte kalabilmeniz için girerler. Yani bence bu, tekrardan söylüyorum, bu geçen sefer dediğim gibi yeni deneyimlere açık olmanız değil, bu bir ilişkide kendiniz hakkında yeni şeyler öğrenmeye açık olmak.

Teen: Bugün simsiyahsın. Gerçek hayatta Gölge Avcısı dolabında giymeyi sevdiğin (ya da sevmediğin) bir şey var mı?

Lily: Ah, Gölge Avcısı olmanın stilimle ilgili pek çok şey öğrettiğini gerçekten düşünüyorum. Artık daha çok deri giyiyorum ve daha uçta, seksi bir dolabım var. Botlar harikaydı, alışveriş merkezi için olan programlardan birinde o botların benzerlerini giymiştim. Onlarla koşmanızı tavsiye etmem. Diğer Gölge Avcılarından daha az zincir taktım, ve harness* kullanmadım – bunlar tamamen objektif nedenlerden dolayıydı, ve Gölge Avcılarının şık, uçlarda, hareketli görünümünün stilimi daha olgun ve seksi olarak etkilediğini düşünüyorum.

Teen: Alışveriş merkezi turuna geri dönelim, geçenlerde bir hayranın bu sırada bayıldığından bahsettin! Hiç bunun gibi başka bir unutulmaz veya şok edici şeyle karşılaştın mı?

Lily: Son zamanlarda Dublin’deydim; ve bir konser alanın ortasındayken iki kız yanıma çığlıklar atarak geldiler, histerik bir şekilde, ve “Senin adın ne?” dediler bende “Lily,” dedim ve bana “Hayır, Clary Fray!” dediler ve sonra tekrar çığlık atmaya başlayıp “21 Ağustos!” dediler bende, :fısıldayarak: “21 Ağustos’ta ne oluyor?” dedim. Tamamen başka bir filme aklımı vermiştim ve bana “Filmin vizyona giriyor!” dediler ve bu bana hayranların ne kadar tutkulu olduklarını hatırlattı ve bunu ne kadar farkında olduklarını ve heyecanlı olduklarını. Ve bunu o alanda yaşamak, bana gerçekten herkesin ne kadar heyecanlı olduğunu hatırlattı.

Teen: Birçok kez Jamie ile anında olan kimyanız hakkında konuştun. Robert, Kevin ve diğerleriyle kimyan nasıldı?

Lily: Robbie çok komik. O İrlandalı ve bunu taşıyor, o çok Avrupai, doğal bir komikliği var. O içeri girdiği zaman, anında, en yakın arkadaşlar gibi olduk. Anlaşılması çok kolay biri.   Robbie’yle iyi anlaşılmaması epey zor. Kevin, o ve Jamie’in mükemmel bir dinamiği vardı çünkü birbirlerine kurnazca yaklaştılar ama aynı zamanda birbirleriyle eğlendiler. Hepimiz setteyken biz bir aileyiz. Hepimiz birlikte mücadele ettik; hepimiz birlikte ter döktük; antrenmanlarda, hep birlikte savaştık. Ve Kevin Zegers benim için tamamen aileden biri gibi, setteyken beni Clary’mişim gibi koruyor, ama set dışında onunla ve eşiyle çok yakın hale geldik. Ve Jemima, hemen peşinden geldi, kimseyi tanımadan gelmişti ve hepimiz birlikte çok iyi uyum sağladık. Tekrar aile olabilmemiz için serinin çekimlerini yapmaya sabırsızlanıyorum.

Teen: Jamie bu hafta hayranları bir şarkıyla şaşırttı, “Better Man

Lily: Evet!

Teen: Müziğin seninde geleceğinde olacağını düşünüyor musun?

Lily: Müziği seviyorum. Büyürken her zaman sevmişimdir, ve belki müzikal bir film çekerim. Bir albüm çıkarmaya ne zaman vaktim olur bilmiyorum. Belki bir filmde bir şarkı olur Mirror Mirror’daki ["I Believe (in Love}” gibi], ama benim ilgi alanım değil.

Teen: Ölümcül Oyuncaklar’ın dışında, Sam Claflin’den Logan Lerman’a herkesle çalıştın. Çalışmak istediğin başka genç yetenekler var mı?

Lily: Emma Stone’u çok ama çok seviyorum. Onunla bir film çekmeyi ya da sadece çalışmayı çok isterim. Onun tamamen muhteşem olduğunu düşünüyorum. Jennifer Lawrence’le çalışmakta muhteşem olurdu. Erkeklerden de başta Miles Teller ve Dave Franco harikalar, eğlenceli olurdu diye düşünüyorum.

Teen: Aslında Lily Collins gerçekleri testimiz var! Bize hayranlarının muhtemelen senin hakkında BİLMEDİKLERİ bir şey söyle.


Lily: Belki de yemek yapmakla çok ilgilendiğimi bilmiyorlardı. Bu komik çünkü glüten yemeyen biri ya da vegan değilim ama tüm yemekleri yapmayı deniyorum çünkü hepsinin oturması için olan bir puzzle gibi gözüküyor, insanların tadının güzel olmayacağını düşündüğü şeylerin tadının güzel olması gibi. Ve doğum günü pastaları, baharatlı pastalar, cupcakeler, muffinler, kurabiyeler, turtalar yapıyorum. Şimdilerde mutfakta bir şeyler yapmayı seviyorum. Çok eğlenceli.

Teen.Com | Çeviri: LilyCollinsTürkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder