20 Ağustos 2013 Salı

Lily, Jamie, Robert ve Kevin'ın InnerSpace Röportajı + Programdan Bir Resim


 Lily Collins, Jamie Campbell Bower, Kevin Zegers ve Robert Sheehan 'Kemikler Şehri'nin tanıtımları kapsamında 16 Ağustos'ta Kanada'da yayınlanan bir talk show olan InnerSPACE programına katıldılar. Program filme ayrılmış bir saatlik özel bir yayın ve oyuncularla röportaj içeriyor. Programdan videolar henüz yok ama söyleşiden bir fanın aktardığı soru ve cevaplar şöyle:

Soru: Hayranı olduğun ilk ünlü kimdi?

Lily: Leonardo DiCaprio.

Kevin: Britney Spears.

Jamie: Kevin Zegers.

Soru: Aranızdan kim bir One Direction konserine giderdi sizce?

Lily: Jamie.

Kevin: Lily.

Jamie: Önceki gün neredeyse gidiyordum konserlerine ama son anda vazgeçtim. Çok yorgundum.

Jamie: Şey Harry Styles bana mesaj attı ve "Jamie neredesin, seni seviyorum adamım" dedi ve ben de "Dostum, aş kendini" dedim.

Soru: En son mesaj attığınız kişi kim?

Jamie: Kevin Zegers.

Lily: Kevin Zegers.

Kevin: Karım.

Soru: İnternetten aldığınız en son şey nedir?

Jamie: Sanırım bir tulum* aldım.

Jamie: (Kevin'a dönüyor) Kendime ve sana birer tulum aldım.

Soru: Bahsettiğin tulumun bir resmini çekip Twitter'da paylaştın mı peki?

Lily: Tulumu giyip popo sallama dansı** yaptı, fakat tweetlemedi.

Soru: Tulumun içinde dans mı ettin?

Jamie: Ah evet, benim olayım bu. Her yere giderken popo sallıyorum.

*Tulum=onesie: Daha çok bebeklere ve çocuklara giydirilen patikli tulum. Büyükler için de uyurken kullanmak adına pijima tarzında üretiliyor.
**Popo sallama dansı=twerk.

Kaynak | Çeviri blogumuza aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder