17 Ocak 2014 Cuma

Çekiliş Sona Erdi: Ölümcül Oyuncaklar Türkiye'den 5 DVD ve 1 Afiş Çekilişi


Sizinle 'Kemikler Şehri'nin tüm detaylarını (elimizden geldiği kadarıyla) paylaşarak güzel bir tanıtım dönemi geçirdik ve artık ilk filmin dönemi sona erdi. Bu dönemi güzel bitirmek adına 6 hayranı mutlu etmek istedik. Ve bunun sonucunda Tiglon ile işbirliği yaparak bir çekiliş hazırlamaya karar verdik.

Çekilişimizle 5 kişi Kemikler Şehri'nin DVD'sine, 1 kişi de filmin posterine sahip olacak!

Çekiliş Koşulları:

1. Çekiliş bugün başlayacak ve 24 Ocak 2014 tarihinde son bulacaktır.
2. Türkiye'de yaşamak şartıyla herkes bu çekilişe katılabilir.
3. Rafflecopter'e üye olmak (bunu Facebook hesabınızla da rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz) ve formdaki gerekli yerleri doldurmalısınız. Sadece 1 seçeneği bile yerine getirmeniz yeterli, fakat şansınızın daha çok yükselmesini istiyorsanız tüm şartları yerine getirmelisiniz. Tamamen kendi isteğinize bağlı.
4. Twitter'a gönderdiğiniz tweeti, Facebook hesabınızda paylaştığınız görseli çekiliş süresi boyunca sildiğiniz takdirde o şansınız elinizden alınacaktır.
5. Ürünlerin gönderimini Tiglon şirketi sağlayacaktır. Kazananlar açıklandıktan sonra 2 (iki) gün içinde bize tam adını-soyadını, adres ve iletişim numarasını ulaştırmak zorundadır. Aksi takdirde yeni bir kazanan seçilecektir.


Rafflecopter Seçenekleri ve Anlamları:

1) Tiglon şirketinin resmi Facebook sayfasını beğenin ve 5 çekiliş hakkı kazanın.
2) Facebook sayfamızı beğenin ve 5 çekiliş hakkı kazanın.
3) Facebook sayfamızda paylaştığımız görseli kendi hesabınızda "Herkese Açık" olarak paylaşın ve 5 çekiliş hakkı kazanın.
4) Hazırladığımız tweeti; Tweet about the Giveaway seçeneğine tıkladığınız anda "Tweet" butonu karşınıza çıkacak, ona tıklayın ve Twitter hesabınızda paylaşın, paylaştığınız tweetin direk linkini gerekli kutucuğa yapıştırın ve 5 çekiliş hakkı kazanın.
5) Twitter hesabımızı takip edin ve 5 çekiliş hakkı kazanın.
6) Filmle ilgili düşüncelerinizi bu gönderinin altına yorum olarak bırakın ve 5 çekiliş hakkı kazanın.
7) Facebook'tan "Cehennem Makineleri Serisi" sayfasını beğenin ve 1 çekiliş hakkı kazanın.
8) Facebook'tan "Vampire Academy Movie Turkey" sayfasını beğenin ve 1 çekiliş hakkı kazanın.
9) Facebook'tan "Robert Pattinson Türkiye" sayfasını beğenin ve 1 çekiliş hakkı kazanın.

a Rafflecopter giveaway


Anlamadığınız veya merak ettiğiniz bir şey olursa, bu gönderinin altına yazabilirsiniz. Herkese bol şans! :)

17 yorum:

  1. Bazıları filmi sevmediklerini söylüyorlar. Bence film iyiydi. Oyuncular karakterleri yeterince iyi canlandırdılar gibi geliyor bana. O kadar ki Jamie'nin Jace karakterini oynamak için yaratıldığını bile söyler olmuştum :D Robert'ın Simon karakterini canlandırması ve Jace ile atışmaları çok komikti! :D Aidan'ı filmde gördüğümde Luke'a bir kere daha hayran kaldım. Jemima ve Kevin birbirlerine o kadar benziyorlardı ki gerçek kardeş sanılabilirlerdi. Godfrey'in fazla bir sahnesi yoktu ama o da Magnus karakterini daha da sevmemizi sağladı bence. Alec'e attığı o bakışlar özellikle :D Jonathan. Filmdeki bakışlarıyla onu Valentine'a benzetmek hiç zor olmadı. Jocelyn'in tava ile Pangborn'a saldırması. O sahne favorilerimden biriydi kesinlikle! O kadar havaya girmiştim ki aynısını bende yapmak istemiştim :D Lily Clary için muhteşem bir seçimdi bence <3 Ondan başka bir Clary düşünemiyorum artık :D Ve diğer oyuncular. Hepsi birbirinden muhteşemdi. Hayranlar filmin kitapla alakası olmadığını söyleyebilir ama şunu unutuyorlar. Her kitap filme uyarlanırken tamamen aynısı olmaz. Bazı değişiklikler mutlaka yapılmak zorunda. Ayrıca herkes karakteri ya da kitaptaki sahneleri farklı hayal ediyor. Herkesin hayal gücü farklı ve herkese istediği şeyi veremezler. Bence ellerinden gelenin en iyisini yaptılar ve harika bir iş çıkardılar.

    YanıtlaSil
  2. Kitapların ayrı bir havası ve filmin çok daha ayrı bir karizması var. Her zaman olduğu gibi bu film ve kitapların fan ve anti grupları oluştu. Bu normal çünkü Twilight ve Harry Potter Serilerinden sonra insanlar artık yeni serileri kabullenemez oldular.Ayrıca hem Team Jace hem de Team Simoncular oluştu . Ben ikisine de bayılıyorum ve kesinlikle bir birinden ayıramıyorum. Filmi beğendim ama açık konuşmak gerekirse filmi ilk izlediğimde çok az da olsa kafa karıştırıcı bölümler oldu.Mesela Jace, Clary ye "aşkımız bu kadar mıydı?" gibi bir cümle söylüyordu Simon a sarıldığında. Fakat kitapta geçenlerle filmde geçen olaylar biraz farklıydı ve bu yüzden Clary ve Jace in arasında filmde pek bir şey olmamıştı bu yüzden kitabı okumayan birisi bunu anlayamamış olabilir. Serinin devamının gelmesini çok istiyorum çünkü son zamanlarda kaliteli filmler izleyemiyoruz .Bence yazar,senaristler ve yönetmen harika bir iş birliği oluşturmuşlar.

    YanıtlaSil
  3. Film gerçekten de başarılıydı. Bazı yerlerinde kitaptan bağımsız olsa da çoğu diyalog kitaptakinin aynısıydı. Efektler ve ses çok hoştu. Sanırım filmde en çok Dumort Oteli sahnesini ve İblislerle savaşılan kısımları sevdim.
    Karakterler işlerini gayet düzgün yapmışlardı ve bence iltifatların tümünü hak ediyorlar.

    YanıtlaSil
  4. film bnce çok başarılıydı ama kitabı okumayan biri için biraz zor anlaşılabilir. karakterle tam oturmuştu umarım serinin geri kalanıda böyle güzel şekilde devam eder

    YanıtlaSil
  5. 4.Rafflecopter seçeneğinden sonra diğer işlemler bende açılmıyor. Ne yapmam gerek ? 15/30da kaldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişide böyle bir sorun yaşanmıyor. Bütün seçenekler açılıyor yani... Bence farklı bir tarayıcıdan girmeyi deneyin belki onunla ilgili bir sorun olabilir.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Denedim fakat olmadı :(

      Sil
  6. Film beklenen hasılatı yapamasada hayranlar üzerinde kalıcı ve unutulmayacak bir etki bıraktı,oyuncu seçimleri ise çok uyumlu ve harikaydı.Doğrusunu söylemek gerekirse filmi izleyene kadar bi kitabı olduğunu bile bilmiyordum :)Film'in kurguları ve iblisler çok harika tasarlanmış.Filmi ilk izlediğim anda anladım ki ben bu filmin hayranı olmuştum.En sevdiğim sahneleri ise iblislerle savaştıkları ve jace'in clary'i teras'a götürdüğü sahneler.Yani demek istediğim film kelimenin tek anlamıyla mükemmel.

    YanıtlaSil
  7. Benim için film ciddi anlamda harika. filmin çıkacağını ilk duyduğum an kitabını okudum. ve bence film kitabıyla harika bir uyum içerisindeydi ki bu benim açıdan çok önemli bir şey. Oynayan oyunculardan tut filmin sahneleri grafikleri tasarımı bile mükemmel şekilde uyum içndeydi. Tabii bazı sahneler ve ayrıntılar yanlış ancak kitabına illa takılı kalmazssak ciddi anlamda harikulade. Şimdi burada kitabını okumayan birinin filmdeki ayrıntıları göremez çünkü filmdeki kronolojik sıra normalde yanlış ama film öyle ilginç kurgulanmış ki bu yapılan küçük kusurları tamamen silmişş. Ama bence kitabına takılmazsak film felaket derecede mükkeemmmellll :D :) Kelimenin tam anlamıyla harikaa

    YanıtlaSil
  8. çok iyi bir fikir gerçekten

    YanıtlaSil
  9. Filmi beğenmeyende kesin sorun var :D

    YanıtlaSil
  10. facebook ta paylaştım ama bağlantı linkini nasıl Rafflecopter ta paylaşacağım bu işlemin nasıl yapıldığını bilmiyorum yardımcı olabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook'ta herkese açık olarak paylaştığınız gönderiyi profilinizde bulun ve, gönderinin ne zaman paylaşıldığını gösteren kısma tıklayın. Örneğin, "1 dakika önce." gibi. O 'zaman kısmı'na tıkladığınızda paylaşımınız açılır. Açılan sayfanın bağlantısını kopyalayıp, Rafflecopter'ın 3. kısmına yapıştırın. İşte bu kadar! Bol şanslar. :)

      Sil
  11. ben filme bayıldım defalarca izlerim işallah en kısa sürede devam filmi gelir de bizi üzmezler

    YanıtlaSil
  12. Daha mükemmel bir film olamazdı :')

    YanıtlaSil