13 Temmuz 2015 Pazartesi

Cassandra Clare, Shadowhunters'la İlgili Merak Edilenleri Yanıtladı

Cassie hayranların yönelttiği soruları Twitter hesabından yanıtladı:

Maureen dizide yaşlı mı olacak ve kimin canlandıracağını biliyor musun?
Cassandra: Simon'la aynı yaşta ve Simon'ın grubunun bir üyesi olacak. Clary ve Simon'ın da yakın bir arkadaşı.

Dizi için yeni yaratılmış "Capitan Vargas" karakteri ile ilgili bilgin var mı? Bu yeni karakter hakkında sana bir şeyler söylediler mi?
Cassandra: Luke'un başkomiseri olan Captain Vargas, soruşturmalarla ilgileniyor ve Clary'yi tanıyor.

Gördüğünüz kadarıyla, Harry ve Matt'in arasındaki kimya nasıl?
Cassandra: Aralarındaki kimya arkadaşlıktan ibaret, çok sağlam arkadaşlıkları var. Ama onları beraber çekimlerde görmedim. Sadece gerçek hayattan bahsediyorum.

Setin bir parçası olmaktan keyif aldın mı? Bu arada setin her yerini ziyaret ettin mi?
Cassandra: Magnus'ın dairesi oldukça tatlıydı, orada yaşamak istiyorum.

Yani, dizide duymadığımız ek karakterler yer alacak? TV izleyicisine hitap etmek için mi eklendiler?
Cassandra: Yazarların seçim nedenlerini ben cevaplayamam. Ama orijinal karakterler kesinlikle yer alacak.

Toronto'da birkaç gün daha kalacak mısın?
Cassandra: Hayır, çoook yakında ayrılıyorum.

Gördüklerine dayaranak herkesin karakterleri gibi görünüp, davrandığını söyleyebilir misin?
Cassandra: İlk bölümdeki görüntülere göre, evet öylelerdi ama sanırım diğer görüntüler henüz hazır değil. McG çok güzel bir görsel duyguya sahip.

Cassandra'nın yanıtladığı diğer sorular için buraya ve buraya tıklayın.

Çeviri: Görkem Demir
Kaynak: @CassieClare

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder