9 Temmuz 2015 Perşembe

Shadowhunters: Kostümlere İlk Bakış

Kostüm departmanı.
Gölge Avcıları'nın kostüm görevi, karanlık ve tehlikeli karakter kostümleri üstünde uzmanlaşmış oldukça ünlü bir kostüm tasarımcısı olan Shelley Mansell'e teslim edildi. Kendisi Hannibal dizisi ve Testere filmleri gibi birçok projede kostüm tasarlamış, işinin ehli biri.

Herkes Deri Giyecek!

  

Kesim ve dikim işleri sonsuz saatler sonunda tamamlanırken, yavaşça Gölge Avcıları'nın kostümleri şekil aldı. Kostüm departmanı her ne kadar, üstteki ceketi saklamak istese de, paylaşmadan duramadı.

Ve daha fazlası:


Kostümler hazır ve karakterlerin Gölgeler Dünyası'nda onları giymesi için bekliyorlar.

Bu arada bazı ışıltılı kostümler tespit ettik, Magnus Bane için hazırlanmış olabilir mi? :) Ayrıca sizi en çok heyecanlandıran karakter hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder