28 Nisan 2013 Pazar

Kevin Zegers 'Kemikler Şehri'ndeki Aksiyon Sahnelerinin Kendisini Zorladığından Bahsediyor



"Sanırım çekimler başlamadan 4 hafta önce ekibe dahil oldum ve doğruca çekimlere katıldım. Böyle olunca da öğlen yemeği molalarında bile dövüş koreografilerine katılıyordum. Harald [Zwart, yönetmen] aksiyon sahnelerinde bizzat oynamamızı istedi -ki bence siz de izlediğinizde bunu fark edeceksiniz. Aslında bunu istemesi harika oldu çünkü o sahnelerde 'bizi' ve o şiddeti yani her şeyi olduğu gibi göreceksiniz. Yeni fragmanı izledim ve harika buldum. Büyük bir aksiyon ve aşk filmi gibi görünüyor ve bir de bunlara fantastik ögeler eklenince... Özellikle de aksiyon sahneleri inanılmaz güzel."

Fakat çevik bir Gölge Avcısı olan Alec Lightwood'u canlandırmak 28 yaşındaki oyuncuyu biraz zorlamış

"Çok acımasızdı," diyor gülerek. "Gruptaki en yaşlı kişi bendim sanırım. Diğer 20'lerindeki çocuklar oldukça dinç ve atikti. Bense çekimler bittiğinde yorgunluktan ölüyordum."

Çeviri: elwiens
TMISource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder