18 Nisan 2013 Perşembe

Sony Pictures 'Kemikler Şehri'ni CinemaCon'da Tanıttı


Çarşamba gecesi düzenlenen CinemaCon'da Sony Pictures, 23 Ağustos 2013 tarihinde vizyona girecek olan filmi, Kemikler Şehri'ni tanıttı. CinemaCon'da yapılan 'Kemikler Şehri' tanıtımı hakkında atılan tweetler ise şöyle;

Mehek S: Ölümcül Oyuncaklar'ın tanıtımı nasıldı?
Steven Weintraub: Güzeldi. Bize bir sürü şey izlettiler. İnsanları oldukça şaşırtacak diye düşünüyorum.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cassandra Clare: Ölümcül Oyuncaklar Cinemacon'da! (http://bit.ly/11kIaGV) Teşekkürler @colliderfrosty
Steven Weintraub: Filmi izledikçe yapılan işi daha çok sevdim.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cassandra Clare: RT @colliderfrosty: ''Filmi izledikçe yapılan işi daha çok sevdim.''
Oldukça karanlık. Ben de aynen, senin gibi çok beğendim. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
The MacGuffin: Ölümcül Oyuncaklar, heyecan verici bir aksiyonla birlikte,
size Beautiful Creatures (Muhteşem Yaratıkları) hissi veriyor.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mina Blak: Tanrım, şimdi sevinsem mi korksam mı bilemedim! O_o
The MacGuffin: Haha, daha iyi olacak diye hayal ediyorum. En azından filmin aksiyonu inanılmaz etkileyiciydi.

 Çeviri: Elwiens
Kaynak: TMISource

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder