29 Ağustos 2013 Perşembe

Lily Collins'in Just Jared Röportajı (Ağustos 2013)

Lily Collins’in Just Jared’ın Bu Haftaki İlginç Olay sayısı için Justin Campbell tarafından yapılan çekimlerde giydiği Thakoon elbisenin içinde aşırı derecede ateşli görünüyor!

24 yaşındaki oyuncu şu sıralar her yerde vizyonda olan yeni Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehrinde yer alıyor. Clary Fray adında, yarı melek olan ve Gölge Avcıları denilen dünyayı şeytanlardan korumakla yükümlü olan bir kökten geldiğini öğrenen bir kızı canlandırıyor. Onların arasında olup Aşağı Dünya denilen tehlikeli New York’a atılması gerekiyor.

Lily bizimle film için yaptığı aksiyion hareketleri ve diğer şeyler hakkında sohbet etti.

Vampir ayağımı bıraktıktan sonra bir yangın çıkışına tırmanıp kendimi yukarı çekmem gerekti ve bunu 15 santim topuklu botlar ve mini bir elbiseyle yaptım, kısacası bir tarafım gözükmeden kendimi Jamie’ye doğru itiyordum ve bu çok ilginçti.

Just Jared: Setteki en sevdiğin sahne malzemesi neydi?
Lily Collins: Cadı Işığı.


JJ: Onu çaldın mı?
LC: Çalamadım, izin vermediler.

JJ: Setten bir şey çaldın mı?
LC: Tüm sökükleriyle birlikte mavi deri ceketimi çaldım. Ve Doc Martens’lerimi.

JJ: Yaptığın en çılgınca aksiyon hareketi neydi?
LC: Ooh! Şey, sabahın 3 – 4′ünde topuklularla koşmak yeterliydi. Ama topuklularla koştum, yangın çıkışından tırmanmak zorunda kaldım. Ve kendimi o şekilde yere fırlattım, vampirler ayağımı bıraktıktan sonra. Ve bunları 12 santim topuklular ve mini bir elbisenin içinde yaptım, Jamie’yi eleştirirken üstümü kapatmaya çalışıyordum ki bu çok ilginçti.

JJ: Sette hiç yaralanma oldu mu?
LC: Tonlarca kızarık. Birçok kızarık dışında hiç ciddi bir yaralanma olmadı.

JJ: Favori kamera arkası anın?
LC: Vampir sahnesinde çatı katında olduğumuz bir an vardı, vampirler dövüşürken, biz kapıyı kırıyorduk ve ciddi anlamda bir kavga havasındaydık. Ama onlar motor diye bağırmadan saniyeler önce, karanlıktaydık, ve birbirimizle dalga geçtiğimiz için ve sesler çıkardığımız için resmen altımıza işeyecek kadar gülüyorduk ve sonra “Motor!” diye bağırmışlar ve biz onu duymadık bu yüzden kapıyı tekrar kırmamız gerekti.

JJ: Rol arkadaşlarını bir kelimede tanımla. Godfrey [Gao].
LC: Sevimli.

JJ: Kevin [Zegers].
LC: Kardeş.

JJ: Jamie.
LC: Başka bir dünyadan gelmiş*.

JJ: Bu yaz ki en sevdiğin hatıran?
LC: Aman Tanrım, um… Gerçekten, alışveriş merkezi turu çok muhteşemdi. Ama sanırım bir anneyi canlandırmak. Love, Rosie’yi çekmek için iki buçuk ay Dublin’deydim ve sevimli genç bir oyuncunun, Lily Laight, annesi olma şansını yakaladım, o da bir Lily’di. Ama bence bir anneyi canlandırmak, o deneyime sahip olmak muhteşemdi.

JJ: Ölümcül’den sonra senin için ne var?
LC: Tanrım, ikinci filmi çekiyor. Bundan sonra ne olacak kesin olarak bilmiyorum. Pride & Prejudice & Zombies için imza attım ama o ne zaman hazır olur bilmiyorum, kısacası Noele kadar sadece ikinci film var çünkü yeni çıkışım Noelde.

Kaynak: JustJared
Çeviri: Lily Jane Collins

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder