16 Nisan 2015 Perşembe

Shadowhunters'ın Yönetmeni McGinty Nichol'ün Entertainment Weekly Röportajı


EW: Shadowhunters dizisine nasıl dahil oldunuz?
McG: Zaten kitapların hayranıydım. Kitap okuyan biriyim ve Ölümcül Oyuncaklar'ın hikayesini ilginç buldum. Cassandra Clare'in o sesini (anlatım tarzını) sevdim ve resmen tutuldum. Daha sonra Ölümcül Oyuncaklar'ın dizi olacağını duydum. ABC Family'nin yeni başkanlarından biri olan Karey Burke benim arkadaşım olur, ona tamamen güvenirim. Karey muhteşem bir estetiğe sahip, kendisi çok kültürlü, bilgili ve entellektüeldir. Karey ABC Family'nin bir diğer başkanı Tom Ascheim ile birlikte heyecan verici yeni bir şeye kalkışmışlardı. Sonra bir şekilde tüm unsurlar bir araya geldi ve ben senaryoya bakmak istediğimi farkettim. Senaryoyu alıp okudum ve hemen cevap verdim. İyi fikirlerim vardı. Hayranları onurlandırabilir ve gerçekten heyecan verici bir dizi yapabilirdim!

EW: Hayranlardan bahsetmişken, böylesine çılgın bir hayran kitlesine sahip olan bir projeye atlamak nasıl bir şey?
McG: Heyecan verici bir şey! Benim tarzım tamamen açık, bu yüzden neler yapabileceğimiz hakkında bilgi verebilir. Bence Game of Thrones ile, herkesin dizilerden beklentisi yükseldi. Biz de Shadowhunters'ı mükemmel yapmayı hatta daha da yükseğe çıkarmayı planlıyoruz.

EW: Hikaye kitaplara bağlı gidecek, peki diziyi hangi yönüyle Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri filminden ayırmayı deneyeceksiniz?
 McG: Mitoloji kitaplara uygun olarak daha fazla olacak. Hayranlar hikayeyle ve karakterlerle çok fazla meşgul oldukları için, televizyon formatını inceledim. Hikayeyi kendisi üzerinden parçalara bölebilmek için daha fazla vaktimiz var, bu da daha fazla detay olacak demek. Yani bunun heyecan verici bir fırsat olduğunu düşünüyorum.

EW: Proje hakkında eklemek istediğiniz bir şey var mı?
McG: Televizyon formuna, sinematik deneyimi getirmeye çalışıyoruz. Aynı zamanda hayranları onurlandırmak ve kitap serisinin sonuna kadar gitmek konusunda çok hevesliyiz!

Çeviri: Görkem Demir
Kaynak: EW

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder