24 Nisan 2016 Pazar

Shadowhunters Hakkında Muhtemelen Bilmediğiniz 8 Şey


1) Matthew Daddario İlk Olarak Jace İçin Seçmelere Katılmıştı


Matt şu an Shadowhunters'da Alec Lightwood'u canlandırıyor ama o, ilk olarak Jace için seçmelere katılmıştı.

"Matt'i ilk defa Jace için seçmelere geldiğinde görmüştüm." diyor serinin yazarı Cassandra Clare. "Daha sonra onun fotoğrafını 'Muhteşem bir Alec olurdu.' diyerek yapımcılara yolladım."

Cassie'nin sezgileri oldukça güçlüymüş, Matt harika bir Alec oldu!

2) Matthew Daddario "Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri"nin Seçmelerine de Katılmıştı


Aslında Shadowhunters, Matt'in Gölge Avcıları ile ilk tanışma noktası değil. Daha önce Shadowhunters'ın film versiyonu olan "Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri"nin de seçmelerine Alec için katıldı. Fakat işin sonunda Alec karakterini Kevin Zegers aldı.

Kevin Zegers & Matthew Daddario

3) Harry Shum Jr. da "Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri" Seçmelerine Katılanlardan Biri


Şu an Shadowhunters'da Magnus Bane karakterini canlandıran Harry de, "Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri" filminin Magnus Bane'i için seçmelere katıldı. Fakat o da Godfrey Gao karşısında elendi.

Godfrey Gao & Harry Shum Jr.

4) Jade Hassoune Aslında Alaric Karakterini İstiyordu


Shadowhunters'da karşımıza Meliorn olarak çıkan Jade'in asıl istediği karakter Alaric'ti. "İlk olarak Alaric için seçmelere katıldım. Kaydı kast yöneticilerine gönderdim, fazla zamanım yoktu, bir arkadaşım kaydıma yardım etti." diyor Jade. (Röportaj çevirisinin tamamı için buraya tıklayın.)


5) Daha Sonra Jade'e Raphael Santiago Karakteri Teklif Edilmiş


"Yaklaşık bir hafta sonra, geri dönüş aldım ve benden Raphael rolü için seçmelere katılmamı istediler." diyor Jade. "Şaşırmıştım, Raphael'in daha havalı bir karakter olabileceğini düşündüm. Raphael'in bir parçası gerçekten havalı. Sonra kanalla iletişime geçtim, dizi hakkında daha çok bilgi aldım ve derinlemesine inceledim. Sonra Raphael için seçmelere gittim." (Röportaj çevirisinin tamamı için buraya tıklayın.)


Birçok karakter denemesinde bulunan Jade, en nihayetinde Meliorn karakteriyle Shadowhunters'a dahil oldu.

6) Clary Fray Karakteri İçin Seçmelere Katılanlardan Biri de Emily Davenport'tu


Seçmelere katılıp da, seçilmeyen oyuncular genelde basına duyurulmaz, çünkü bu onların başarısızlığı olarak görülür. Ama Emily'nin Clary için seçmelere katıldığı saklanamadı. Hatta öyle ki, seçme zamanlarında Emily'nin bant kaydı bile sızdırıldı.


7) David Castro "Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri"nde de Rol Aldı


Shadowhunters'da Raphael Santiago karakterini canlandıran David, "Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri" filminde de aynı karakteri canlandırmıştı. Ama filmde repliği bile olmadığından, hiç göze çarpmadı.


8) Filmde Kullanılan Kutu İle Dizide Kullanılan Kutu Aynı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder